Bloc

Bloc d'el Francesc González . La Musica que m'agrada , les Curses populars, Badalona, el Troc, els meus amics .......... i alguna cosa mes...

dissabte, 11 de juny del 2011

ANALISI "DAFO" ALBIOL ALCALDE - OBJECTIVITAT EN LLOC D'APASSIONAMENT

Els qui tenim un clik "tècnic" , necessitem de vegades objectivitzar les coses amb les eines adequades , i un anàlisi SWOT ( Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats) , en català , Avantatges , Inconvenients , Amenaces i Oportunitats , em sembla el més adient per fer una reflexió objectiva sobre el nou Ajuntament de Badalona.

Això es el que he trobat.
Ajudeu-me s.v.p. a millorar-lo si veieu algun element més que de ben segur n'hi ha.
Es molt efectiu i saludable.

1 comentari:

  1. estic d'acord amb tu. Cal que intentem veure tot el que ens pot venir a sobre. El bo per potenciar-ho i el dolent per combatre'l.
    La meva aportació (per afegir al que has dit i que subscric totalment :
    AVANTATGES...un govern de ciutat que no podrà fer i desfer a la seva bola.
    INCONVENIENTS...haig d'ordenar-los
    AMENACES: una pla de govern de ciutat amb una visió de poca cohesió social
    OPORTUNITATS: els de Madrid els interessem com a projecte triomfador

    ResponElimina

Arxiu del blog